Re: (deb-cat) Programes JNLP

El 13/12/18 a les 11:44, Narcis Garcia ha escrit:
> __________
> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 13/12/18 a les 9:05, Alex Muntada ha escrit:

> Ja tinc el navegador (Icecat 52, Firefox 52) associat a l'aplicació que
> toca (suposo que ha de ser javaws que ja s'estableix amb la instal-lació
> de icedtea-plugin -> icedtea-netx).
> La dificultat que tinc ara és que accepti executar el fitxer .JNLP
> [...]

Has de tenir algun problema de configuració: avui mateix he llençat un
.jnlp amb javaws des de navegador i en cap moment he necessitat fer-lo
executable, m'ha funcionat out-of-the-box (no recordo haver remenat mai
configuracions d'això de forma explícita).

Per referència, estic a testing amb Firefox 60 ESR i icedtea-web 1.6.2
però recordo haver fet el mateix amb l'anterior FF ESR abans que entrés
l'actual Firefox a testing: l'última data que em consta haver-ho fet,
per raons laborals, va ser a finals de maig d'enguany.