Re: (deb-cat) Programes JNLP

__________
El 13/12/18 a les 9:05, Alex Muntada ha escrit:
> Hola Narcis,

> Com ja vaig comentar-te a l'octubre, jo utilitzo el javaws per
> obrir els fitxers .jnlp:
>
> https://lists.debian.org/debian-user-catalan/2018/10/msg00036.html
>
> Suposo que hauries de poder associar aquest tipus d'extensió al
> javaws perquè el navegador els obri, si vols evitar haver-los
> de descarregar primer.

Ja tinc el navegador (Icecat 52, Firefox 52) associat a l'aplicació que
toca (suposo que ha de ser javaws que ja s'estableix amb la instal-lació
de icedtea-plugin -> icedtea-netx).
La dificultat que tinc ara és que accepti executar el fitxer .JNLP
vingut del web sense requerir l'atribut o propietat d'executable.