Re: Com Systemd tracta if-up.d i similars

He obert una incidència perquè he fet diverses proves i la cosa
coincideix amb la meva sospita:
https://bugs.debian.org/880982

Molta gent dediquem massa hores a topar amb el subproducte de Kay
Sievers i els seus col·legues.

El 06/11/17 a les 14:17, Narcis Garcia ha escrit: