Re: Instalar sense adaptador grafic

Aniré experimentant tot això que comentes; primer de tot això de la BIOS
«offline» i consola per port sèrie.
Sempre repasso totes les opcions de configuració de la BIOS i no he
sabut veure aquest tema; no serà que a les plaques base «domèstiques» no
sol estar previst?

El 02/11/17 a les 11:22, Jordi Funollet ha escrit: