Re: (deb-cat) e4defrag a mitges

He mirat amb Debian 6, 7, 8 i Ubuntu 14.04 i totes coincideixen en
aquests valors predeterminats de sysctl:

# Tiempo mínimo antes de escribir en disco los datos de cache:
vm.dirty_expire_centisecs = 3000
# Intervalo de comprobación de cache para escribir expirados en disco:
vm.dirty_writeback_centisecs = 500

Això vol dir que, en un termini de 5 segons, però a tot estirar 30
segons com a màxim, el nucli Linux ja hauria d'estar volcant tot el
pendent a disc.
L'experiència m'ha dit que Linux no es comporta de la mateixa manera amb
diferents sistemes de fitxers; per exemple amb NTFS utilitza tot el
temps possible la memòria cau d'escriptura (també per USB), i en
ext2/ext3/ext4 és molt més conservador.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 10/06/16 a les 18:18, Alex Muntada ha escrit: