Re: Fwd: [gilug] [premsa] Nova jornada de programari lliure, aquest dissabte

tictacbum:

> la trobada d'ahir va estar genial, l'hem de repetir!

+1

> un dels temes que es van comentar i que vaig caçar al vol eren els
> certificats SSL auto-renovables, no en recordo el nom, me'n podeu passar
> informació? he trobat la web de letsencrypt.org però veig que està en fase
> beta i cal que et convidin, algú pot fer-ho?

Les invitacions es reparteixen des del projecte, has d'omplir el
formulari[0] corresponent. Els detalls estan a l'anunci[1] de la
beta al blog del projecte. Al planeta[2] de Debian s'han publicat
alguns articles de com integrar letsencrypt amb diferents eines.

[0] https://docs.google.com/forms/d/15Ucm4A20y2rf9gySCTXD6yoLG6Tba7AwYgglV7CKHmM/viewform?c=0&w=1
[1] https://letsencrypt.org/2015/11/12/public-beta-timing.html
[2] http://planet.debian.org/

> sobre la propera trobada vam posar-hi la data, crec que el 21 de maig, i
> també va sortir la proposta de fer-ho a Vilafranca, al casal popular, aquí
> en teniu la web per si voleu xafardejar el que hi fem: casalpopular.cat

Genial :)

Salut!
Alex