Re: Fwd: [gilug] [premsa] Nova jornada de programari lliure, aquest dissabte

El 16/11/15 a les 22:00, Narcis Garcia ha escrit:
> Carta sencera amb adjunts:
> http://llista.gilug.org/pipermail/premsa/2015/000002.html

Com arribar a Girona:

La millor opció és el tren, per via convencional des de Barcelona hi ha
un tren per hora (els dissabtes al matí surten a :46 de Sants, :50 de
Passeig de Gràcia i :53 de Clot Aragó), a més dels trens d'alta
velocitat que tenen un horari més irregular. Hi ha dos categories de
trens: els ràpids s'aturen només a Sant Celoni, Maçanet, Sils i Caldes;
els lents també a Granollers Centre, Gualba, Riells, Hostalric,
Riudellots i Fornells.

Preus dels bitllets des de Barcelona: el trens de les hores parell, els
lents, 8,40€; els de les senars, 13 minuts més ràpids, 11,25€. Els
primers són com els de rodalies que van a Terrassa, Vilafranca o Vic;
els segons són més moderns i tenen endolls individuals. No hi ha
descompte d'anada i tornada, però podria fer passar amb el meu abonament
fins a 3 persones que pugin a Clot Aragó amb el tren de les 08:53 i els
hi sortiria a 6,15€, a canvi d'haver-me d'aguantar durant tota l'anada :-)

Una recomanació: si sou del sud del Maresme plantejeu-vos baixar a
Barcelona en lloc d'anar cap al nord i fer el canvi de tren a Maçanet:
els dissabtes els horaris són penosos i tindreu una espera mínima de 50
minuts allà.

Un cop a l'estació de Girona, només cal anar cap a taquilles, sortir pel
costat dret, seguir pel primer carreró més o menys recte, i a la primera
cruïlla (que ja serà l'avinguda de Santa Eugènia) tombar a l'esquerra i
seguir un quilòmetre llarg, o agafar la línia 3 d'autobús urbà que els
dissabtes circula cada 20'.

Circular amb cotxe per Girona és complicat, i trobar aparcament encara
ho és més.

Si veniu del sud o de l'oest via C-25 la millor opció és l'AP-7/A-2
sortint per Girona Sud, a la primera rotonda després del peatge seguir
cap a l'esquerra direcció Salt, tirar recte fins al final i després cap
a la dreta pel carrer Major, que a Girona és Santa Eugènia.

Si veniu de l'est per Llagostera, seguiu la carretera fins al final com
si anéssiu a agafar l'autopista, i just abans del peatge gireu a la
dreta a la rotonda i seguiu les instruccions de dalt. No entreu a Girona
per la Creueta / Emili Grahit ni pel carrer del Carme o us complicareu
la vida.

Si veniu del nord, de l'oest per Banyoles, o de l'est per la Bisbal,
agafeu igualment l'AP-7/A2 (és gratuïta entrant per Girona Nord) i podeu
sortir per Girona Oest, seguir direcció Girona a la primera rotonda, a
la següent anar cap a la dreta, seguir recte pel pont de Fontajau i quan
arribeu a l'edifici de la Tresoreria de la Seguretat Social, girar altre
cop a la dreta per agafar Santa Eugènia.

A la tarda podríem fer una volta pel barri vell si no se'ns fa molt
tard, paga la pena passejar-hi. El problema és que està bastant lluny
del punt de trobada.