Re: [d-u-c] Canvi de placa base

Narcis Garcia:

> Com que veig que alguna aplicació em fa el tonto i l'arrencada dóna una
> nova advertència (kvm cpu0 disabled perfctr wrmsr), m'agradaria saber si
> apart dels "eth" hi ha altres coses que val la pena revisar.

Jo també he vist aquest missatge fa poc en servidors Ubuntu, però
no he investigat més perquè tenia un foc per apagar.

> És per estalviar-me fer una nova instal·lació neta.

No crec que guanyis gaire fent-ho, tret que abans tinguessis un
sistema de 32 bits i tot i això hi ha maneres de fer el canvi
a 64 bits sense reinstal·lar de zero.

Afortunadament els sistemes operatius basats en el nucli linux
no necessiten que els reinstal·lis quan canvies el maquinari,
com a molt has d'instal·lar o treure algun component i llestos
(això passa més sovint amb maquinari que necessita programari
privatiu per funcionar).

Salut,
Alex