Re: [d-u-c] Canvi de placa base

Gràcies per les diferents idees sobre el tema.
Una vegada vaig observar de les preinstal·lacions OME d'Ubuntu que tenen
un mecanisme de neteja de maquinari, la qual cosa inclou udev.
És a dir, que quan es preinstal·la Ubuntu en modalitat «OEM» i es tanca
la sessió «OEM», es deixa l'ordinador en espera de nou maquinari.

En iniciar el sistema, et demana dades inicials d'usuari (llengua,
teclat, zona horària, nom, contrasenya, hostname). En acabat d'això,
reinicialitza la detecció de maquinari i configura segons les dades
proporcionades.
És a dir, que fa que s'oblidi el maquinari anterior i es detecti tot com
si fos el primer dia, sense reinstal·lar sistema ni programari.
Suposo que això ho van preparar per a què els majoristes puguin clonar
discs ràpida i massivament.

És possible provocar aquesta reinicialització amb Debian?

El 11/09/15 a les 11:26, Narcis Garcia ha escrit: