Re: Jessie o no Jessie

> [...]
> instal·lar el jessie de nou en nou. Tinc el directori home en un disc
> diferent del de sistema, que el puc deixar inactiu perquè no es perdi res a
> l'hora d'instal·lar (ja ho he fet en altres ocasions), i un cop feta la
> instal·lació recarregar les quatre aplicacions que tinc i santes pàsqües.
>
> Dubte: He començat a fer la declaració de renda d'aquest any i oh miracle!
> m'ha funcionat amb Debian. Per allò que diuen "si funciona no lo toques"
> potser que esperi a presentar la declaració per fer la migració a Jessie,

Jo també ho faria, no tocar fins presentar-la. L'he poguda presentar,
usant certificats, i des de Jessie!
En el meu cas, també m'ha funcionat (el programa s'executa). Ara bé,
la funcionalitat que volia (importar dos esborranys en una mateixa
declaració, la segona importació no la deixava fer. Hisenda em va dir
que en la següent versió funcionaria, i ni així. Val a dir que la
màquina on estava ja era jessie de fa temps.

Pel que fa a el pas a jessie,m'he trobat dues incidències:

- a una màquina feia servir gdm + xfce i l'actualització no iniciava
bé xfce des del gdm. Canviat de gdm a lightdm i perfecte.

- a una altra, ntop no s'actualitzava bé per mal lligam amb un paquet
relacionat. Un cop desinstal·lat, la configuració dels paquets
pendents del dist-upgrade van funcionar perfectament.