Jessie o no Jessie

Hola: Estic dubtant entre actualitzar el wheezy que tinc o esborrar-lo i instal·lar el jessie de nou en nou. Tinc el directori home en un disc diferent del de sistema, que el puc deixar inactiu perquè no es perdi res a l'hora d'instal·lar (ja ho he fet en altres ocasions), i un cop feta la instal·lació recarregar les quatre aplicacions que tinc i santes pàsqües.

Dubte: He començat a fer la declaració de renda d'aquest any i oh miracle! m'ha funcionat amb Debian. Per allò que diuen "si funciona no lo toques" potser que esperi a presentar la declaració per fer la migració a Jessie, no?

En fi, gràcies per la vostra ajuda.

--
Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584