Re: Debian al discurs d'investidura!

I per seguir complementant, els fets, que són que moltes
administracions públiques estan migrant o en procés de migrar cap al
software lliure:

https://es.wikipedia.org/wiki/Software_libre_en_la_Administraci%C3%B3n_P%C3%BAblica
https://wiki.fsfe.org/Free_Software_usage_in_public_administration

el què no es podrà estalviar, sobretot a curt plaç (i que a llarg surt
a compte) són:
- les hores de formació
- development for bugs/features required

--
Por favor, evite enviarme documentos adjuntos en formato Word o PowerPoint.
Vea http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html