Re: Correu gratuït i lliure

A Dilluns 14 Maig 2012, xavi va escriure:
> Hola,
> més que una preocupació és la curiositat de saber si existeix algun
> proveïdor alternatiu a Gmail que sigui gratuït i que usi programari lliure.
>
> Sóc conscient que qualsevol informació emmagatzemada en un servidor que
> no controli jo mateix, o persones de confiança, sempre està sota un
> determinat risc.

Bones,

entenc la teva preocupació i jo també la vaig tenir fa un temps. Dubto molt
que hi hagi el que vols, jo almenys no ho he trobat, o el que he trobat no
m'ha fet el pes.

El que estic fent es pagar, una xifra petita, però pago. Fa un temps vaig
escriure a la llista de caliu [1] sobre el mateix tema i van sorgir alguna
proposta.

[1] http://llistes.cpl.upc.edu/pipermail/caliu-info/2012-February/006210.html