Re: Correu gratuït i lliure

Hola,
més que una preocupació és la curiositat de saber si existeix algun proveïdor alternatiu a Gmail que sigui gratuït i que usi programari lliure.

Sóc conscient que qualsevol informació emmagatzemada en un servidor que no controli jo mateix, o persones de confiança, sempre està sota un determinat risc.

Salut,

Xavi

Al 14/05/12 00:21, En/na gotrunks@gmail.com ha escrit:
Hola,