Re: logs de X.org

+ Josep Sànchez <papapep@gmx.com>:

> El més normal per a mi en respondre a una llista és que hi
> vagi directament. De les moltes llistes a les que he estat,
> i estic, subscrit, no recordo cap altre que estigui configurada
> com aquesta.

Jo estic en d'altres llistes on passa el mateix. La cosa és que
quan es configurava una llista correctament no calia canviar el
reply-to explícitament perquè la majoria dels clients de correu
acostumaven a tenir l'opció de respondre a la llista (crec que
el Thunderbird era un d'ells, el Mutt segur que ho fa).

Abans de la proliferació del correu web, això era així i tothom
semblava content: els que volien evitar que se'ls colés un
correu privat a una llista responien directament, els que ho
volien fer a la llista, triaven fer-ho explícitament i eren també
feliços.

Per algun motiu, la majoria d'eines de correu web ja no tenen
l'opció de respondre a la llista i això fa que alguns administradors
de llistes les configurin perquè les respostes vagin sempre a la
llista per evitar problemes. Però encara hi ha moltes llistes que
es configuren a la manera tradicional.

Salut!

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>