Re: logs de X.org

30-01-2012, 20:55 (+0100); Josep Sànchez escriu:
> El tema és que no acabo d'entendre, probablement per ignorància,
> perquè està configurat així. El més normal per a mi en respondre a
> una llista és que hi vagi directament. De les moltes llistes a les
> que he estat, i estic, subscrit, no recordo cap altre que estigui
> configurada com aquesta. Per això ho vaig comentar.

Això ja és un tema de clients de correu, em sembla. Per exemple, jo
faig servir el mutt i si t'hi fixes els meus missatges tenen una
capçalera Mail-Followup-To amb l'adreça de la llista. Això fa que si
fas 'Reply' al meu missatge, en teoria hauria d'anar dirigit a la
llista i no a mi. És útil, perquè si no estigués subscrit a la llista,
aleshores m'interessaria que al Mail-Followup-To també hi sortís la
meva adreça; d'això se'n encarrega el mutt automàticament segons si
estic subscrit o no. Però clar, tot això no serveix de res si els
altres programes de correu no fan cas d'aquesta capçalera.

Ernest