Re: Salutacions (nou a la llista)

El dv 27 de 01 de 2012 a les 11:20 +0100, en/na alex@probeta.net va
escriure:
> Hola a tothom,
>
> soc nou a la llista.

Benvingut Àlex!!!

> em dic Àlex, soc profe d'informàtica, i faig servir Debian des del 2000
> (però a estones molt llargues també he fet servir Ubuntu).
>
> Ara a casa tic Debian testing, als amics els instal.lo Debian estable, i a
> la feina treballo amb Ubuntu. Mai he tocat la Debian inestable.
>
> No soc cap expert de Debian. Espero poder contribuir una mica a la llista
> i també aprendre de vosaltres.

No sóc cap expert de Debian? La paraula expert la posem els demès i tu
saps un munt... de tot :-P

Estic convençuda que faràs grans aportacions en aquesta llista :)

> M'han dit que d'aquí pocs dies a la FOSDEM europea a Bèlgica hi ha barra
> lliure de bona cervessa. Si ens atrevim a fer una mini FOSDEM catalana o
> una trobadeta per Barcelona, jo puc aportar un barril de cervessa artesana
> que fan amics meus, per no ser menys que els de Bèlgica.

Jo el 4-5 de febrer no hi seré. Si es plantegen unes altres dates i tant
si és una trobada amistosa com si són unes jornades serioses, compteu
amb mi!

Salut!
Mònica