Re: Salutacions (nou a la llista)

Benvingut alex,

Si ets l'alex que penso em sembla que demà ens veurem a una calçotada, ja et donaré llavors una abraçada de benvinguda a la llista :)

Crec que et podem perdonar que durant un temps estiguessis amb el sistema d'escriptori color caca (tal com l'anomena algú de la llista, que no diré el seu nom perquè mai es diu el nom del diable).

Bé, ja solament resta posar dia i hora per cruspir-nos el barril de cervesa i que espero que sigui aquest any ja que estem al gener i encara ens queda...

Benvingut i ens veiem!

El Fri, 27 Jan 2012 11:20:19 +0100
alex@probeta.net va dir: