Re: sudo amb usuaris ldap

Guaita !!! un altre amb dos clepses :D

Per cert la idea ja m'ha anat bé, es veu ..., que no ho sabia pas, que pots fer escoltar el ssh a varis ports simultàniament, amb lo que ara hi tinc el Port 22 típic, barrat pel tallafocs, més un altre i ja funciona, gràcies Hubble.

Entre l'hernia de l'Orestes, l'imserso d'en Hubble i jo que darrerament semblo l'encreuament d'en Mr Magoo amb alguna pubilla poc agraciada proposo que enlloc de debian-user-catalan@lists.debian.org passem a ser casal-avis-debianites@lists.debian.org

VInga.

El 11 / desembre / 2009 19:38, hubble <hubble@telefonica.net> ha escrit:
El Fri, 11 Dec 2009 19:21:25 +0100
Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> va dir:

> Ara ja només queda un detallet i no és altre que el fet de que servidor té
> el servidor de ssh escoltant a un port no estàndard i malgrat a la
> documentació digui que ho pots indicar com servidor,port resulta que no
> funciona, si momentàniament retorno el ssh al 22 el test és completa
> satisfactòriament.
> Si teniu alguna idea, ja ho sabeu, us podeu guanyar una llepadeta de clepsa
> :D

una llepadeta, es una llepadeta :P

be, a ~/.ssh/config

pots indicar alguna cosa com aquesta:

Host localhost
Port 666

proba a fer un ssh usuari@localhost sense indicar-li el port a veure que fa (suposant que el teu port estimat és el 666).

> Haha, no em facis riure, Lluís, que em provocaràs una hèrnia...

i si enlloc d'un soparet no ens demanem unes vacances de l'imserso?

jo ja començo a donar el perfil XD