sudo amb usuaris ldap

Bones

Fa uns dies que per motius que no venen al cas he estat jugant amb
l'ldap-account-manager, de fet ho estat provant sobre la nova Linkat3 fins
al punt que exceptuant algun petit detallet amb els schema que fan anar a
can SuSe per l'ldap, he aconseguit que el lam funcioni correctament,
generant usuaris i els seus homes, etc ... i m'he animat a posar-ho a un
servidor que tinc a l'escola i la cosa anava bé fins que ha petat un test
que porta integrat perquè els meus usuaris ldap no poden emprar el sudo i
ja he presentat batalla, potinejat i de fort, instal·lat el sudo-ldap,
afegit schemas i emprat el sudo2ldiff i què se jo, però de moment no me'n
surto pas i com que juraria que vaig llegir un correu d'en Leo a la llista
del lam doncs he decidit preguntar-ho a la llista amb l'esperança que ell o
algú altri ja ho hagi resolt i em pugui guiar per aquesta tenebra.

VInga ...