Re: Informació sobre un fitxer

A través dels logs del sistema pots veure quan han entrat els usuaris per ssh.

Encara que no queda aquesta informació (quí ha editat un fitxer) en el
sistema de fitxers jo faria una cerca pel nom del fitxer en els
.bash_history dels usuaris de manera que potser et trobes un 'vi
talfitxer' i potser saber qui ha editat el fitxar. Però això no et
donat la cronologia (però algo es algo!).