Re: fa swap quan encara tinc RAM lliure?

* Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net>:

> Potser són imaginacions meves, però sí que he notat que va més lent,
> precisament per això vaig mirar si estava fent swap, si no no ho
> hauria mirat. Vaig re-muntar la partició swap (abans de veure el
> missatge de l'Antoni) i ara està buida, però trobo que segueix una
> mica lent.

Si et va més lent i veus que hi ha molt moviment d'entrada/sortida
al paginador és que et falta memòria, si més no, per als processos
que tens en marxa en aquell moment.

> Podria ser que l'espai lliure a la partició /home està per sota
> del 10%, he sentit que si tens poc espai lliure al disc pot baixar
> el rendiment.

No crec que sigui això, a menys que tinguis algun procés provant
d'escriure al disc constantment i que el disc es quedi sense espai.

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/