Re: fa swap quan encara tinc RAM lliure?

 7/11/08 @ 01:24 (+0100), thus spake Antoni Villalonga:
> Efectivament, interpretes bé les dades.
> Possiblement en algun moment has tingut més memòria ocupada i s'ha
> hagut de passar alguna pàgina a swap. Fins que no es torni a fer una
> petició de lectura/escriptura sobre les pàgines que estan a swap no es
> tornen a ficar a la ram.

Ostres, doncs és això!
Hi havia un programa que tenia una fuita i em va ocupar tota la
memòria:

Llavors no hi ha cap manera de tornar a posar les pàgines que estan
a swap a la ram, suposo... vol dir que hauré de reiniciar.

> PD: Per cert... si vols buidar la swap pots desmontar/montar: #
> swapoff -a; swapon -a

Ah, perfecte, llavors no cal reiniciar!! Ara mateix ho provaré.
Gràcies!! :)

Ernest