Re: dubte actualització kernel

El 14/03/06, jmasanas@flashmail.com <jmasanas@flashmail.com> ha escrit:
> Hola, aquest és el meu primer missatge, i també em
> presento:
>
> em dic Josep Masanas, fa cosa de dos anys que sóc
> usuari de debian (abans ho havia estat d'Slackware) i un any
> més o menys que sóc "lector" de la llista.
> M'agradaria fer una consulta que suposo que és
>
> M'he informat, he anat a la web:
> http://rt2x00.serialmonkey.com/wiki/index.php/Debian_rt2500_Howto
>
> i he pogut descarregar-me el codi amb "apt-get install
> rt2500-source",
>
> el problema està a compilar els mòduls, primer
> quan feia make dins la carpeta de mòduls
> em deia que no existia la carpeta
> /lib/modules/2.6.12-1-amd-generic/build, i he fet un
> simbòlic link n -s
> /usr/src/linux-2.6.12-1-amd64-generic
> /lib/modules/linux-2.6.12-1-amd64-generic/build
No cal fer el make. Els headers si que els necessites i a mes la 6.15
funciona força millor
amb el amd.
Tal com et diu la web no fagis make sino
To compile the driver, simply type:

# module-assistant auto-install rt2500-source

This will compile the driver against the kernel headers matching the
kernel you're currently using, put the compiled driver module in the
right place to be used by your kernel, and load the module for you.
Your rt2500-based card should now show up with:

# ifconfig -a

NB: In future, the rt2500 kernel module should be loaded automatically
on boot. If it isn't, append the module name to /etc/modules with:

# echo rt2500 >> /etc/modules

--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974