dubte actualització kernel

Hola, aquest és el meu primer missatge, i també em
presento:

em dic Josep Masanas, fa cosa de dos anys que sóc
usuari de debian (abans ho havia estat d'Slackware) i un any
més o menys que sóc "lector" de la llista.
M'agradaria fer una consulta que suposo que és
força de novell (o no?), però que no he sapigut
trobar ni "googlejant", ni en fòrums,  ni buscant a la
llista..

Us poso en antecedents,

aquest nadal els reis "m'han portat" un AMD64 on he instalat
una testing a 64 bits.

De moment les aplicacions que he anat necessitat les he
pogut posar amb més o menys problemes (encara no me
n'he acabat de sortir de fer chroot openoffice, però hi
estic treballant...).

El problema m'ha arribat quan he instalat una targeta de
xarxa inalàmbrica amb xip rt2500 (per poder servir
connexió a un portàtil que corre per casa).El meu
debian no la troba, he mirat al dmesg i no ha detectat res.

M'he informat, he anat a la web:
http://rt2x00.serialmonkey.com/wiki/index.php/Debian_rt2500_Howto

i he pogut descarregar-me el codi amb "apt-get install
rt2500-source",

el problema està a compilar els mòduls, primer
quan feia make dins la carpeta de mòduls
em deia que no existia la carpeta
/lib/modules/2.6.12-1-amd-generic/build, i he fet un
simbòlic link n -s
/usr/src/linux-2.6.12-1-amd64-generic
/lib/modules/linux-2.6.12-1-amd64-generic/build

però ara em comencen a sortir un munt de warnings i
errors i el resultat NO Ã?S, evidentment, satisfactori.

Vaig llegir en algun lloc que em feien falta els
kernel-headers, però a través dels repositoris
més típics no he trobat els de la meva versió
de kernel (2.6.12-1).

M'he decidit a actualitzar el kernel a la última
versió (així tinc els kernel-headers), i ho he fet
mitjançant

apt-get install linux-image-2....15

la descàrrega ha anat bé,  però l'ordinador
m'arrenca sempre amb el kernel anterior.

Em deixo algun pas?

Segueixo la línia correcta?

us estaria molt agraït si em poguéssiu orientar
una mica, perquè em fa l'efecte que no estic
actualitzant el kernel correctament (prefereixo no
arriscar-me a compilar-lo, no almenys de moment).

Gràcies