Re: Debian în Narro

On Vi, 24 sep 10, 02:02:19, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Am reparat niște traduceri greșite.
> Am trecut la diacritice cu virgulă.
> Am tradus "installing blabla" cu "se instalează blabla", nu "instalez
> blabla", cum se traduce peste tot.
>
> Am uniformizat/dezambiguizat multe traduceri (de astea îmi aduc acum
> aminte, dar s-ar putea să mai fie unele):
> * to update: a actualiza
> * to upgrade: a înnoi
> * repository: depozit
>
> Nu i-ar strica o revizie :)

Super!

Încerc să-mi fac timp, dar nu știu când o să pot...

Eu am lucrat la apt (terminat) și dpkg (mai am mult). Astea ar trebui să
fie toate destul de similare (cred că am avut șiruri identice între dpkg
și apt), deci ar trebui revizuite împreună. Ce ziceți?

http://nuvreauspam.ro/2010/05/4-neticheta-pe-mail/