Re: traducere dpkg

salut,

Confirm

multumesc, nu mai stiu la care din ele e confirmarea asa ca oricum:
1. continui sa traduc la dpkg, am mai avansat( putin ), fata de ce am trimis
2. sugestii, corectii, etc, face-ti va rog, daca puteti, in fisier direct( asa mie mai usor, asta daca nu vreti sa ma torturati) 3. nu in ultimul rind, scuze ca nu m-am putut tine de cuvint sa-l trimit ieri, dar pina azi la 9:30am nu am mers netul de loc, la 9:48 am trimis prima data si dupa mesajul de la tine, am mai incercat pina acum.

se pare ca problema cu fisierele mari atasate la mesaj, mai exista( asta intuiesc dupa experienta de azi).