Re: [DONE] webwml://vote/2005/vote_002.wml [MàJ]

On 00:44 Tue 11 Jul, Florentin Duneau wrote:
> [...]

Le décodage du schéma est bon, je vois deux possiblités pour les
descriptions :

- une description générique pour tous les schémas, ce qui est le cas
  actuellement ;

- une description de chaque schéma selon le résultat du vote.

La première me semble plus simple à réaliser.

Voici une première ébauche de la vo :

The graph above is composed of nodes and numbered arrows. A nodes, by
default in grey, is a vote option. A numbered arrow goes from a node to
another node, it means that the begin node defeats the end node by n
votes. The blue node is the winner option. A pink colored nodes imply
that the option didn't pass majority. A lozenge form's node is used for
the default option. A octogon form's node is used for the option that
didn't beat the default option. Some nodes can be not present on the
graph depending results of the vote.

## Un saut ligne, puis dans un nouveau paragraphe, la suite

In the following table, ...

Florentin