Re: [RFR] po-debconf://lazarus

Op 19-09-14 20:18:56 schreef Paul Gevers:
> Hoi allemaal,
>
> Dit is een nieuwe vertaling voor de debconf vragen van
> lazarus.
>
> Paul

Dag Paul,

Deze vlugge reactie om ook eens de kans te hebben om jou
een pluim te geven (goed bezig! ;-)....

Voorts hierna vooral enkele tikfouten die in de tekst
geslopen zijn:

------quoted attachment "lazarus_1.2.4
+dfsg-1_templates.po"------
        ^^^^^^^^^
Denk eraan om de naam van het bestand dat je uiteindelijk
in je pakket opneemt nog te veranderen naar ...nl.po

[...]

> "Language-Team: Dutch <debian-l10n-
                  ^^^^^
> dutch@lists.debian.org>\n"
De po-editor die ik gebruik (lokalize) doet dit ook, maar
met behulp van een sed-opdrachtje verander ik dat (als ik
het niet vergeet te doen) naar Debian l10n Dutch, omdat ik
dacht dat dit zo moet.

> standaard in te stelllen wordt gebruik gemaakt van het
s/stelllen/stellen/

> msgstr "Als u het alternatieven systeem wilt gebuiken
s/gebuiken/gebruiken/

> de systeembreedde configuratie van de Lazarus suite, dan
s/systeembreedde/systeembrede

> niet doet, zult u de configuratie bij iedere update van
> Lararus moeten herbeoordelen omdat de
s/Lararus moeten herbeoordelen/Lazarus opnieuw moeten
beoordelen/

Groetjes,
Frans

===