[ITT] po://xournal

Bon dia,

Després d'algunes converses m'he decidit a fer aquesta proposta. Veig que està al 70% i he vist que és poca cosa. Per tant, com a primera aportació, crec que m'anirà bé per anar aprenent el procés i així podríem deixar tancada la traducció d'aquesta aplicació de notes. Volia començar per web, però al no tenir permisos m'he decidit per això. Entenc que si ningú diu res, puc tirar endavant i vaig enviant els missatges segons marca l'enllaç de pseudo url i finalment enviar-la com a bug. Qualsevol cosa que veieu que faig malament, ja em direu.

Salut.