Re: Presentació

Bon dia Alytidae,

> Fa temps que utilitzo debian i sempre he pensat que m'agradaria
> contribuir d'alguna manera al projecte. M'he estat mirant el web i
> informant-me sobre les moltes maneres de contribuir. Tot i que també
> voldria aportar el que pugui en el camp de desenvolupament (sóc
> estudiant d'informàtica), volia començar a contribuir en l'espai de
> traduccions per anar-me familiaritzant amb el projecte de forma
> interna. Per això escric aquest primer missatge, per presentar-me i

Doncs comences be! Com pots veure si consultes els correus dels darrers
mesos, actualment això està una mica desert.

> demanar-vos com us organitzeu, coordineu, repartiu la feina, etc.

La coordinació es fa mitjançant la llista: si proposes fer alguna
traducció (amb un missatge ITT) i no hi ha cap resposta posant pegues,
doncs fas la feina. En Jordi Mallach controlava una mica la cosa, però
fa temps que no dona senyals de vida.

> Entenc que una part és autonomia pròpia de cadascú anar traduint
> programes i d'altra, entenc que més coordinada, tot el que respecta a
> la documentació de debian, web, dpkg, i tants altres. Aleshores, la
> meva pregunta aniria més en relació a aquesta segona vessant. He
> buscat canal IRC però no l'he trobat. Sou molta gent?

Crec que ja tens una idea de com està la cosa. La traducció de la web
està molt deixada: ara que es farà el llançament de la nova versió
estable, actualitzar les pàgines més «útils» pels usuaris seria una
bona feina. Jo pensava posar-m'hi, però ara mateix no ho tenc massa bé.

Doncs ànims! La millor manera de començar és posar-se a traduir alguna
cosa!

Salutacions!

I. De Marchi