mantenidor qdacco?

Hola,

Fa poc que m'he apuntat a aquesta llista. Sóc Carles Pina, fa anys que
faig servir Debian (des de la Potato). En temes Debian sempre com a
usuari de la distribució (com a usuari o administrador de sistemes, fa
temps). En temes de programari lliure he fet alguna cosa aquí o allà,
per Catux i altres associacions/events.

Fins el setembre (aprox.) en Miguel Gea portava el paquet del qdacco:
http://packages.debian.org/unstable/text/qdacco

però el setembre es paquet es va quedar orfe :-( diria que també amb els
paquesta dacco-cat-users o dacco-eng-users.

Dacco és un diccionari català-anglès lliure (es pot llegir més aquí:
http://www.ibiblio.org/dacco/cat/?q=node/28 ).

Web del qdacco: http://www.catalandictionary.org/catala/?q=node/32
(en anglès http://www.catalandictionary.org/eng/?q=node/40)
(veig que les imatges no són gaire actuals, ara és una mica més "maco")

Conec gent que fa servir qdacco (sense que jo els "convidés") i que ho
troba útil. Em sap greu que no estigui a Debian/Ubuntu. No sé si algú
aquí voldria re-agafar la última versió d'en Miguel i tornar-la a
mantenir.

Per part meva estic obert a qualsvol suggeriment o canvis a fer a qdacco
que pugui ajudar.

Penso que el fet de tenir qdacco a Debian ajuda/ajudava a força usuaris
en la seva tasca dia a dia.

Fins aviat, gràcies!

--
Carles Pina i Estany