Re: [RFR] po-debconf://samba

Hola Matt,

Gràcies per els comentaris.

On Mon, Mar 12, 2007 at 07:33:14PM -0800, Matt Bonner wrote:
> Si no recordo malament, "suportar" te mes be el sentit de "endure" en
> angles,

Per lo general sí.  No sé si això vol dir que no es pot usar com traducció
de "support", la meva impressió era que es pot?

> Se sent utilitzat sovint per voler dir "support", però el correcte
> seria "permetre"
> tipus

> "No es permet l'encadenament dels servidors passdb."

> o quelcom així.  Pel que llegeixo, un backend és una mena de servidor de
> dades, no?

No parlem aquí de servidors.  El "backend" es el codi utilitzat pel servidor
samba i no un servidor distint.

> Veig que a la segona cadena, utilitzes "motor", que em sembla
> possible, però potser una mica confosa en quant a desxifrar què passa i
> què
> fer basat en el missatge.

Aquest de "motor" el vaig robar de la traducció castellana; segur que algú
pot pensar quelcom millor. :)

--
Steve Langasek                   Give me a lever long enough and a Free OS
Debian Developer                   to set it on, and I can move the world.