Re: Estat de la web

A Dimecres 30 Juliol 2003 01:42, Jordi Mallach va escriure:

> A què et refereixes amb que arriben a la llista? Enviant els diffs a la
> llista per a que la gent els puga veure és suficient. Ara falta veure si
> hi ha gent amb ganes de revisar coses.

  Que hi ha correus que no hi arriben, es perden -- no sols hem passa amb
aquesta.

> Errors a les coses de CD/ que vas enviar:
>
> -#use wml::debian::cdimage title="Informació sobre imatges de CD oficials
> de Debian GNU/Linux" BARETITLE=true +#use wml::debian::cdimage
> title="Informació oficial sobre imatges de Debian GNU/Linux per a CD"
> BARETITLE=true
>
> El que és oficial són les imatges, no la informació...

  Aquesta s'ha colat clarament perque no l'he errat mai fins ara.

> -    <p>El README del CD indica que és una versió beta no oficial. El
> +    <p>El README del CD indica que que és una versió beta no oficial.
> El
>
> -    README està equivocat, <em>és</em> el CD oficial. Perdoneu per la
> +    README està equivocat, <em>és</em> el CD oficial. Perdó per la
>
> No és millor "perdoneu"?

  Naturalment

> -    suporta</a> imatges d'arrancada de 2.88MB. La manera més fàcil per a
> -    començar a instal·lar Debian en aquestes maquines es executar
> +    suporta</a> imatges d'arrencada de 2.88MB. La manera més fàcil per a
> +    començar a instal·lar Debian en aquestes màquines és executant
>
> El canvi de la segona línia sembla incorrecte.

  A tot això crec el diff que has enviat està generat a l'inrevés però vaja,
si tenim en compte això aquesta última objecció és correcta a la versió
revisada per un servidor.

###
    <dd>
    a causa de la seva BIOS, que
    suporta</a> imatges d'arrencada de 2.88MB. La manera més fàcil per a
    començar a instal·lar Debian en aquestes màquines és executant

    que depenen de paquets non-free que tampoc son als CD.</p>

    encara no han estat resolts. Mireu a la secció "2.2 rev0" més avall per
    a més informació.</p>
  </dd>
###

  Si hi ha cap carència de revisors fes una nota a la llista explicant-ho i
vejam com peta.

  Toni

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: