Re: traduccions català -> anglès

Hola Xavi,

Perdona el retras en contestar.  Si encara vols ajuda amb la
traduccio de http://patents.caliu.info, fes-m'ho saber i em
poso.  Potser pugui convencer un amic o dos tambe.  Lang,
Langasek, que tal?  Teniu interes en ajudar?  Vaig comenc,ar
a traduir pagines de Debian com a manera de tornar el favor
als amics que em van ensenyar catala, per mi, el teu web tambe
val.

Per ultim, crec que la politica de Debian esta plenament i clarament
en contra dels patents de programari.  Aixi que no pixes fora de
test. :-)

adeu,
Mateu