[xdrudis: Re: traduccions català -> angl ès]

----- Forwarded message from xdrudis -----

Date: Wed, 4 Dec 2002 01:33:25 +0100
To: Josep Monés i Teixidor <jmones@myrealbox.com>
Cc: xdrudis@tinet.org
Subject: Re: traduccions català -> angl ès

El Wed, Dec 04, 2002 at 01:13:53AM +0100, Josep Monés i Teixidor deia:

> Per cert, Xavier, m'agradaria que m'informessis de què passa amb el
> CALIU, fa molt temps que no rebo res a les llistes de distribució i
> voldria saber si encara hi ha moviment.

Si, algun moviment hi ha. La llista funciona. Es pregunten qüestions
tècniques, notícies d'actualitat. Vam muntar unes xerrades a l'UPC
aquest estiu, portem la campanya contra les patents de programari...

Estàs les llistes noves a http://sourceforge.net/mail/?group_id=14594

o alguna més vella?. Hi va haver una transició fa temps.

> Respecte al que comentes de http://patents.caliu.info, a banda de
> felicitar-te per la quantitat d'informació que hi ha, t'he de dir però
> que la vaig trobar per casualitat arran d'un missatge de correu
> electrònic que vaig rebre després d'apuntar-me no sé on. Amb aquesta
> frase tant vague vull dir que ni molt menys em va ser fàcil saber-ne
> l'existència, i potser aquesta és la raó del problema que tens a trobar
> traductors.

Gràcies per dir-m'ho. Hi ha hagut un canvi de domini que ha trencat
molts enllaços que hi havia. Però la veritat és que la part de premsa/
publicitat de la web, etc. la tinc una mica abandona perquè no dono
l'abast. Però si busques "patents de programari" a google surt la 3a.
El que passa és que surt amb una altra URL, que funciona però no és
la URL preferida. La preferida surt cap al final de la primera plana
de resultats de google.

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org