Re: M'agradaria col·laborar amb les traduccions

El Mon, Dec 02, 2002 at 10:12:26PM +0100, cabegueta deia:
>    De moment, crec que seria millor que m'ho enviessis tu (per no ficar
> la pota), i jo m'aniré fent una ullada a això del wml, que no tinc ni
> idea de què és, així que ja estic baixant-me algun tutorial ...

Mmmm... Potser pixo fora de test, però cerc que hi ha dos WMLs,
l'estandard per telèfons WAP (Wireless Markup Language) i el
que fa servir debian, que ésun automatizador de webs. Diria
que no és el mateix, i segons d'on et baixis els tutorials igual
hi pot haver confusions...

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org