M'agradaria col·laborar amb les traduccions

Bona nit,

Com heu llegit més amunt m'agradaria col·laborar amb les traduccions de Debian. "Jugo" amb Debian des de fa tres o quatre anys però el meu nivell d'usuari està solament unes dècimes per sobre de 0. Com podeu comprovar estic escrivint des de l'XP perquè tinc el portàtil des de fa poc i encara no he tingut temps de configurar adequadament.

Els meus coneixements d'anglès son bastant bàsics però vull creure que suficients a nivell de traducció. Així que, si penseu que puc col·laborar amb qualsevol tipus de traducció, aquí estic.

D'altra banda no sé si existeix algun tipus de coordinació entre les traduccions al català i les castellanes, però una vegada traduït al català tampoc donaria massa problemes el passar-ho a la "llengua del imperi".

I ja que estem, dir que trobo la pàgina catalana del projecte gnu una mica "desemparada", així que si es pot posar remei també estic disposat.

Ens veiem.

Manel Rams Viver.