Re: preguntes comunicació de premsa

Hola,

Gracies a tothom pels comentaris sobre la comunicació de premsa.
Estic llegint amb interes, i pensant en les varies idees comentades.
Espero fer alguna mena de resum i esborrany aquest cap de setmana,
si tant sols per no perdre la inercia que tenim.  En aquests moments,
alterno pensant què diria microsoft (sent els mestres de anuncis
marqueteros sobresimplificats al maxim) i què diria un enginyer (sent
els mestres de comunicar dades sense cap pensament en si el tema és
sexy o no).  Espero aconseguir alguna barreja dels dos camps.  :-)

Ara com ara em destaquen idees tipos:

  "Sistema més simple de manteniment al mon!" (es a dir, apt)
  "Linux de voluntaris per a tothom."
  "Gratis!"
  "Codi font disponible per customizacio"  (Lliure)
  "Funciona en sistemas tant humildes com un 386"
  "Tambe funciona en sistemes Sun, HP, IBM, PowerMac i mes"
  "Inclou els entorns grafics KDE i GNOME per ??" (com es diu ease of use?)
  "Versio en catala ja disponible!"  (M'agradaria d'alguna manera destacar
     que Debian no ha cobrat la Generalitat un paston per traduir tot i
     despres que arribes mesos més tard que la versio en castella.)

Crec que sera important que qualsevol nota a la premsa catalana sigui
molt senzill, poc tecnic i que destaqui clarament que parla catala.

i perdona la manca d'accents, tinc son...

adéu,
Mateu