RE: Traducció de les DWN

  Hola

A Divendres 08 Març 2002 20:10, Jordi Mallach va escriure:
>A veure llista, que tinc un dilema :)
>Antoni s'ha oferit a traduir, i de fet ja ha traduit el primer número,
>les Debian Weekly News.
>
>Li estic molt agrait, però ara mateix no puc acceptar les traduccions,
>ja que vaig algo curt de temps i cal corregir els .wml abans de
>pujar-los.

  Home, que puc dir més que en soc el culpable, una per traduir i dos perque
també tinc ganes de veure una Woody stable.

>Si voleu DWN en català, cosa que molaria mogolló, necessitem un
>voluntari que es puga comprometre a corregir el número setmanal abans de
>que jo el puje a CVS. Es a dir, comparar el anglés amb la traducció.

  La meva idea és traduir-ne uns quants i si no surt una mica de miniequip o
quelcom per l'estil entraria amb els spanish de tota la vida i mirariem si
amb ells es podrien fer. Llabors serien en castellà i hauriem de veure quin
canvi s'hauria de fer al makefile per a que ens agafés les notícies d'allí
(per altra banda diré que per ordre de prioritats no és l'opció desitjada,
això que un cop de mà no els hi aniria malament).

>Aquest primer número l'he mirat un poc per damunt jo, i he vist algunes
>coses.
>
>- alliberament de woody.
>  dubte: diem llançament o alliberament? O és el mateix?
>- errors (bugs).
>  volem ficar entre parèntesi cada terme d'aquestos? Jo crec que estan
>  prou clars i estan de sobra.

  En això la meva opció ja la podeu veure, però en la segona aclariré que
abans de que quedin els parèntesis adscrits al passat primer hauriem de
deixar-los un temps (parell de mesos en les DWN).

>Adjunte el index.wml per a que li pegueu una ullada.
>
> Jordi

  Caram, per ser el primer quedarà ben marejat el pobre :)

  Si preferiu llegir les capçaleres dels avisos de seguretat en anglès
digueu-ho si no potser rebreu algun disbarat avans no m'hi acostumi.

Aprofito el missatge i ho dic tot en un
- ------------------------------------------------

  Hi hat algú de la llista disponible vulgui revisar quatre fitxers del
directori doc/* ja els tinc i em falta revisor. Nota: Són els últims del que
li vaig demanar a en Jordi fa tres setmanes.

  Ha! Seguint el procediment ordinari us informo de la meva intenció per a
demanar l'accés d'escriptura al servidor de CVS, poguent així mantindre el
directori NEWS. Personalment és el únic que tocaré a menys que s'hem digi el
contrari. Què us sembla? Opinions...

- --
   Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19-pre1  -  XFree86 4.1.0-14

- -