Re: Revisió del partitioning.sgml de Xavi

A Dilluns 08 Octubre 2001 18:33, ivan@selidor.net va escriure:

> 66: Filesystem Hierarchy Standard: estàndard de jerarquia en el sistema
>   de fitxers -> estàndard de la jerarquia del sistema de fitxers
>   (és el propi sistema de fitxers el que constitueix una jerarquia)
>   (Caldria consensuar la traducció d'FHS)

Prenc nota, mira aquesta;
   estàndard en la jerarquia del sistema de fitxers

> 184: tant és si el BIOS compleix les extensions d'accés a discs grans o no
> -> tant és ... grans com si no

Aquesta encara està en dubtes "?" en el recull pel que fa al gènere que usem.
Jo he proposat "la BIOS" . Si algú pot especificar-ho.

> ?: El Debian Linux (el sistema (operatiu)) -> La Debian Linux (la
> distribució) 72-87: (paranoia) Hi ha espais al final d'algunes línies.

Crec que això si

> 149: overlay drivers: controladors solapats
>   (es podrien llevar els ¿?, crec que ha estat accptada en la llista)

Si

> 172: "COM per grans discs" -> "COM per discs grans"
>   (no conec el títol usat en la traducció)

Aquesta em quedat que deixariem el nom original del document a menys que
aquest estigui traduit al català.

> 278-353: No caldria tancar els noms de dispositius entre etiquetes «file»?
>   (en la versió original del document)

No entenc.

> 381: en pantalla completa -> a tota pantalla

a pantalla completa

> 427: als discs de &arch-title; -> als discs d'&arch-title;
>   (_supose_ que, com que el text només apareix per Sparc, quedaria quelcom
>   així: «als discs d'Sparc...».  Potser no, no ho sé!)

Aquestes son tant dificils que tindrem que esperar a tindre tot l'arbre i
generar els html per a totes les arquitectures. Crec haber llegit que es
podia fer, vejam que diu en Jordi Mallach.

--

   Sort

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.10  -  XFree86 4.1.0-7

-