Re: [TR] IMPORTANT: Petit recull de guia

A Dijous 04 Octubre 2001 03:54, Steve Langasek va escriure:
> Disculpeu l'intrusió d'un angloparlant. :)

> Hmm, al anglès "box" és metonímia d'ús común per "computer".  Si "caixa" no
> té aquest significat al català, no cal una traducció literal.  El objetiu
> deu ser de comunicar al lector, no pas de duplicar el argot del autor. :)

Bé la meva intenció era segir amb el comentari informal. Però ho canviaré.

> És clarement un nom, no es deu traduir a aquest context.

OK.

> hmm... versions incrementals?

> Er, ah.... 'network' no significa 'xarxa de treball', significa 'xarxa'...
> 'xarxa de treball' es tradueix al anglès per 'corporate LAN' o 'office
> network' -- es pot tenir una 'network' sense treballar. :)

Doncs tot i que jo l'he emprada a mi no em miris. La tindrem que canviar,
treballant :)

> Steve Langasek
> postmodern programmer

- --

   Sort

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.10  -  XFree86 4.1.0-6

- -