Планы па перакладзе debian-www

Адзіная змена ў плян -- пераклад старонкі, прысвечанай release notes, цяпер будзе мець сэнс (пасля таго, як там з'явіцца спасылка на беларускі пераклад).
Па-ранейшаму пацвярджаю сваю суб'ектыўную зацікаўленасць у перакладзе social_contract (можа, нават паспею сёння, бо ён невялічкі) і іншых "сацыяльных" тэкстаў. Але калі падчас майго адпачынку хтосьці перакладзе гэтыя старонкі -- крыўдаваць не буду, бо ня маю права :)

Увесь згаданы ў ліставанні матар'ял для перакладу месціцца тут:

 svn checkout svn://d-i.tanatos.org/debian-be/debian-www

Хутчэй за ўсё, неабходная сінхранізацыя з актуальнай версіяй старонак debian-www, якую
можна знайсці тут:

 CVSROOT=:pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/webwml
 cvs co english   (ахтунг, 66 мегабайт!)

Варта мець на ўвазе, што сховішча на tanatos.org утрымлівае не ўсю копію wml, а
толькі згаданыя ніжэй старонкі, якія варта перакладаць у першую чаргу.

===   Forwarded message start ===

On 19 February 2009 02:44:47 Hleb Rubanau wrote:

> Гэта можна адкладаць смела -- фактычна гэта спіс спасылак на рознамоўныя і
> рознафарматныя версіі адпаведных жудаснага памеру дакумэнтаў, якія
> кантралююцца DDP ( зь якіх у нас адзін перакладзены ў чарнавіку на 50% а
> другі на 0% пакуль)

> Гэтыя, як мне падаецца, найбольш істотныя для паразуменьня сутнасьці
> праекту. як мінімум social_contract рэквестую сабе :) хаця можам
> "пагандлявацца" :)

Няма пытанняў. Сапраўды, скончаны пераклад адзначаных табой файлаў складзе
нейкае ўражанне для вонкавага назіральніка.