Re: aangifte-ib_0.0.20051130-4.diff.gz op http://mdcc.cx/aangifte-ib/: een soort van Debian GNU/Linux source package voor belastingaangifte

Hoi,

Op do  9 feb 2006 om 11:12:35 +0100 schreef Joost Witteveen:

> Werkt die versie die jij bijeenraapt netzogoed als die van de
> belastingdienst?

In die van mij zitten ongewijzigde binaries en data-files.  "Ja" dus,
zou ik zeggen.

> [...]
> ongeldig Sofi-nummer.", terwijl ik dus keurig netjes mijn echte
> sofinummer ingevuld had!
>
> Mooi stuk sofware.
>
> Had daarned echt een aantal keer geprobeerd 't sofi nummer geaccepteerd
> te krijgen, maar nadat ik deze klacht ingetikt had, en nogmaals op
> "accord" gedrukt had, pikt hij 't ineens wel. Maar nu 't sofi nummer van
> mijn vrouw. Nee, weer "Dit is een ongeldig Sofi-nummer". Heel handig.
>
> Maar, goed dat ze bij de belastingdienst ook een linux versie gemaakt
> hebben. Alleen jammer dat ie dus blijkbaar niet echt bruikbaar is.

Tja, das dus een "upstream bug" :)  Maar eh, op de belastingdienst site
staat wel een hoop over DigiD en zo.  Heeft je probleem daar misschien
mee te maken?  En de voor de hand liggende optie: Heb je de handleiding
gelezen?

Groeten,

Joost