aangifte-ib_0.0.20051130-4.diff.gz op http://mdcc.cx/aangifte-ib/: een soort van Debian GNU/Linux source package voor belastingaangifte

Hoi,

Ik ben bezig een soort van Debian GNU/Linux source package te bouwen van
http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/apps/linux/ib2005_linux.tar.gz,
zoals dat vanaf
http://www.belastingdienst.nl/particulier/aangifte2005/aangifte2005.html
gelinkt wordt.  Mijn werk staat op http://mdcc.cx/aangifte-ib/.

Als het allemaal werkt ("RSN") kunnen mensen die i386 gebruiken "apt-get
source aangifte-ib" doen, en dan hebben ze een ietsje betere installatie
van het aangifteprogramma.

NB: deze software is vreselijk non-free.  Maar wie weet gaat dat ooit
nog veranderen.  Ik hoop er i.i.g. aan bij te kunnen dragen.

Hoe dan ook, als je dit leuk vindt mag je me helpen :)  In het bijzonder
is _nu_ het moment om mijn keuze voor een versie-controle systeem bij
het werk hieraan te beïnvloeden, als je met me samen wilt werken.  Mijn
huidige voorkeurslijstje is: 1) GNU Arch, 2) Darcs, 3) Subversion, 4)
CVS.

Groeten,

Joost