Drogi beneficjentu

Mój drogi

Napisałem ci ten list kilka miesięcy temu, ale nie jestem pewien, czy go otrzymałeś, ponieważ nie otrzymałem od ciebie żadnej odpowiedzi i dlatego wysyłam go ponownie.

Jestem prawnikiem Jean Balouka Donne, osobisty prawnik mojego zmarłego klienta, który zginął w wypadku samochodowym z rodziną, był z Polski

Otrzymałem od jego firmy finansowej mandat na przekazanie bliskiego krewnego roszczeniu o fundusz o wartości (9 735 000 000 million USD).

Właśnie dlatego skontaktowałem się z tobą po moich nieudanych próbach znalezienia jednego z jego krewnych; Ponownie nie ma zarejestrowanego spadkobiercy w jego pliku konta w firmie finansowej. Postanowiłem się z tobą skontaktować, ponieważ masz takie samo nazwisko jak mój zmarły klient, który również pochodzi z twojego kraju.

Mam nadzieję na odpowiedź od tego czasu,

proszę o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji i wyjaśnień dotyczących tej transakcji.

Z poważaniem,

Barr. Jean Balouka Donne. (Eq.).