Pozdrowienia zaufany beneficjent

Gorące pozdrowienia!

 Wcześniej pisałem do ciebie, ale szkoda, że moje e-maile nie zostały do ciebie dostarczone; niemniej jednak przesyłam to jeszcze raz poniżej.

Jestem adwokatem Fred Iwanga; oraz jestem prawnikiem i głównym pełnomocnikiem pracującym w obszarach podlegających jurysdykcji sądu rodzinnego.

 Zwracam się o zgodę na przedstawienie cię jako najbliższego krewnego mojemu zmarłemu klientowi, rodakowi z twojego kraju, któremu pomogłem w dokonaniu wpłaty inwestycyjnej o wartości (8, 720 000.00 USD) Osiem milionów, siedemset dwadzieścia tysięcy dolarów amerykańskich w firmie finansowej .

Poinformowałem firmę finansową o jego przekazaniu wraz z rodziną w drodze do pobliskiego kraju i polecono mi przedstawić każdego dostępnego członka jego rodziny lub bliskiego krewnego, aby otrzymać fundusze.

Moim powodem skontaktowania się z Tobą w tej sprawie jest to, że masz takie samo nazwisko jak mój zmarły klient. I znowu nie ma zarejestrowanego spadkobiercy w jego pliku konta w firmie finansowej.

Chcę, aby lewy fundusz został przekazany pod opiekę spadkobiercy jego spadkobiercy, zanim zostanie skonfiskowany przez kierownictwo firmy finansowej.

Proszę o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji.

Z poważaniem,

Barr. Fred Iwanga, Esq.