Fwd: discussion re M. Daniel Pocock

(--English translation below--)

Je viens de prendre connaissance du message concernant M. Daniel Pocock;
En tant qu'utilisateur régulier de Debian (depuis la version 3), je ne peux que m'inquiéter de ce que Debian ait été ainsi "dévié" de son esprit.
Toutefois, votre article ne mentionne pas quelles versions de Debian ont été affectées... Pourriez-vous s'il vous plaît préciser ce détail
Bien à vous, avec tout le respect dû aux membres du projet...

-- English version --

I have just read your message about M. Daniel Pocock.
As I am a regular user of Debian (since version 3), I may only be afraid that the Debian project would have been "deviated" from its mission statement.
Howeveer, your article does not mention which version of Debian were affected... Would you please provide more details about this very topic...
Truly yours, with all due respect to all contributors

--jmbvs
Jean-Marc B. van Schendel
email: jeanmarc.vanschendel@gmail.com
voice: +32.(0)474.70.3885