Fluffy dierenkoppen en vermommingen, nieuw en nu verkrijgbaar!

Title: Fluffy King
View this email online
Logo
Bezoek webshop

Het unieke geschenk voor groot en klein

Fluffy King is een Belgisch bedrijf dat de leukste en meest originele FluffyKing’s dierenkoppen creëert. Een reeks aan knuffel of plushe dierenkoppen: wilde dierenkoppen, bosdierenkoppen en huisdierenkoppen. Een zéér ruim aanbod en iedere zijn favoriete plushe knuffel.

*Tip voor Sinterklaas en Kerstmis

Bezoek onze webshop

image

Charles

Ik ben de koning van de jungle! Ik behoor tot de katachtigen. Mijn fluffy manen zijn zacht en geven een imposant uiterlijk. Je kan me vinden in delen van Afrika.

Bezoek Charles
image

Olivier

Ik ben een panda en ik behoor tot de beren. Ik ben zeer geliefd maar toch zijn we niet meer met zoveel. Ik eet voornamelijk planten als bamboe.

Bezoek Olivier
image

Matthias

Ik ben groot, stevig gebouwd en ik heb een dikke bruine vacht zodat ik zeker geen koud krijg. Ik eet graag planten en vissen en hou een lichte winterslaap. Verkleed je als een bruine beer en wij worden vrienden!

Bezoek Matthias
image

Leopold

Vermom je als mijzelf, de triceratops. Ik ben een prehistorisch dier die héél lang geleden leefde, nog voor de mens op aarde was. Jij kan ervoor zorgen dat wij terug even leven door jezelf te vermommen als een dinosaurus.

Bezoek Leopold

www.fluffyking.com

Copyright © 2014 www.fluffyking.com, Alle rechten voorbehouden.
Dit is een commerciële mail.
Geen interesse in onze nieuwsbrief? uitschrijven.