Re: instalacja Debiana- prośba o pomoc

He's describing some problems with installation of sarge. I'm sending it to
proper mailing list.

List wysłałeś na nieodpowiednią listę. Tego typu problemy prędzej
rozwiążesz na debian-user-polish@lists.debian.org.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland